Mine 5 beste tips til å komme seg på trening igjen ! (Amal Belaaouam) hits
Hjem Add Om meg Kontakt

6

Mine 5 beste tips til å komme seg på trening igjen !

Det er helt vanlig folk mister motivasjonen rundt vinteren , og man blir lett påvirket  av mørketiden. Derfor tenkte jeg ville gi mine 5 beste motivasjons tips, som får deg på trening igjen i morgen!

1.Mitt aller Beste tips er å bare hoppe i det, og slutte å tenke for mye. Vet det er tøft å gå på trening etter jobb, og man er gjerne trøtt og sliten, men bare gjøre det! Jeg kan love deg du vil føle deg så mye bedre etter god treningsøkt.Ingenting slår følelsen etter en god treningsøkt!

2.Lag en trenings plan over hvilken faste dager i uken du kan trene på det,slik at du får inn gode trenings rutiner. Jeg trener fast -mandag, tirsdag og onsdag morgen , og torsdag kveld. Fredagen tar jeg hvile dag, siden jeg er på jobb hele dagen.Det kan også være lurt å lage en trenings plan på hva du skal trene, som for eksempel, mandag / armer - tirsdag / bein etc.. Viktig å ha en god plan når man skal trene, for ellers kan man fort miste motivasjonen igjen !

Suck it up , so one day you won't suck it in 

3.Sett deg et mål! Mitt mål er å gå ned 15 kg , og klare mer en 1 arm hevning. Det som gjør treningen litt ekstra gøy , og ikke minst motiverende er å sette seg et mål, og fullføre det! Viktig å sette seg langtids mål , så man holder motivasjonen gående , og ikke stopper helt opp når målet er nådd.

4.Lag deg en trenings spilleliste på Spotify, som kan lages helt gratis. Musikk i ørene gjør trenings økten mye kjekkere ,og får deg til yte det lille ekstra på trening.Jeg må ha musikk i ørene når jeg trener, ellers blir treningsøktene mine gørr kjedelig . Jeg pleier også oppdatere spille- listen min minst  en gange i uken, så jeg ikke går lei sangene på spille listen min .. Her noen av mine trenings låter som jeg liker å trene til for tiden:

Echo -Madden

Duke dumont -ocean drive

inna -ruletta

The main level ? Bombadilla

Mr.polska -move up ( lost gravity )

Alan walker - spectre

 ♦ kygo - stargazing.

Tiesto - scream   

5.Meld deg inn på et trenings senter. Nå begynner det bli kaldt ute, og som gjør det ekstra tiltak å komme seg ut på en løpe tur..På sats og andre trenings senter har dem gruppe timer, disse er supre å gå på for få motivasjon. Det liker med sal timene, er at jeg føler blir sikklig pushet, og passer deg som vil ha en effektiv 30-60 min økt..Ellers er det masse supre trenings video gratis på Youtube,  søk opp fitnessblender eller befit, der vil du finne mye bra  så du kan trene til hjemme. 

Håper dette kan være til hjelp får få deg på trening  igjen, og tenk hvor godt kroppen din har av å bevegd seg . Klarer du bare 2 -3 økter i uken, så husk på  alt bedre enn ingenting ! Ha en fin onsdag ettermiddag 



  • 16.11.2017 kl.19:44
    Mye fine tips :D
    16.11.2017 kl.20:20
    Lene: Takker :D
    16.11.2017 kl.20:18
    Fine tips! Må nok ta noen av disse i bruk!
    16.11.2017 kl.20:19
    Nora Piscopo: Takk <3
    16.11.2017 kl.21:52
    Fine tips:-)
    16.11.2017 kl.21:56
    Anonym: Tusen takk <3



    Kommenter her
    Tilkomstgruppen
    Design og koding: Ina Anjuta
    Amal Belaaouam

    Jeg er en jente på 27 år, og kommer fra Bergen. Jeg er også mor til to tvilling gutter på 6 år. Bloggen min handler om min hverdag som mor, og mine tanker. For samarbeid kontakt meg på e -post adressen min : Amal_karamel@msn.com

    ToppBlogg - toppliste for bloggere

    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    Design og koding: Ina Anjuta